اخطارهای دنیای مجازی ،کسب و کار در فضای مجازی و تحلیل فضای فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی

دکتر بهروز نقویان دکترای مدیریت ، مدیر عامل شرکت تولید نرم افزارهای هوشمند ، خواننده پاپ و محلی خراسان شمالی ،مشاور شهرک صنعتی ایران مشاور دیجیتال مارکت و صادرات

اخطارهای دنیای مجازی ،کسب و کار در فضای مجازی و تحلیل فضای فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی

دکتر بهروز نقویان دکترای مدیریت ، مدیر عامل شرکت تولید نرم افزارهای هوشمند ، خواننده پاپ و محلی خراسان شمالی ،مشاور شهرک صنعتی ایران مشاور دیجیتال مارکت و صادرات

بازار داغ انتخابات در فضای مجازی/تبلیغات زیرپوست شهر ادامه دارد

بازار تبلیغات در فضای مجازی حسابی داغ است

بازار فضای مجازی و فعالیت در شبکه های اجتماعی داخلی و حتی غیرمجازها نیز حسابی داغ شده است و افراد نیز برای عقب نماندن از قافله از فرصت های موجود در این بخش نیز نهایت استفاده را می کنند.

از راه اندازی کمپین های مختلف تا ایجاد صفحات دوست داران و یا هواداران گرفته تا اظهار نظر در خصوص مسائل مختلف کشوری و استانی البته با نگاه کاملاً انتقادی از دیگر فعالیت های افرادی است که خود را برای رقابت در این زورآزمایی آماده می کنند.

در کنار این مهم گروه ها و جریان های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا نیز در این روزها بیکار نبوده و اصلاح طلبان به دلیل حضور در بدنه اجرایی دولت از هر فرصت و امکانی برای دعوت از چهره های شاخص کشوری استفاده کرده و در لوای جلسات اداری نشست های سیاسی و گروهی خود را نیز سامان می دهند.

از سوی دیگر جریان اصولگرا نیز اکثریت خارج از بدنه اجرایی و مدیریتی دولت هستند نشست های خود برای شکل دادن گروه های مرجع و همچنین شناسایی افراد برای حضور در کارزار انتخابات را آغاز کرده اند و به همین دلیل با گذشت زمان بر شمار این نشست ها نیز افزوده می شود.

گذشت زمان تنور انتخابات مجلس شورای اسلامی کشور را گرمتر می کند و به همین دلیل است که این روزها بخش زیادی از فعالیت های تبلیغاتی زیرپوست شهر در جریان است و در این میان افرادی اندک به دلیل توان مالی و یا قدرت مدیریتی می توانند تبلیغات آشکاری داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد