اخطارهای دنیای مجازی ،کسب و کار در فضای مجازی و تحلیل فضای فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی

دکتر بهروز نقویان دکترای مدیریت ، مدیر عامل شرکت تولید نرم افزارهای هوشمند ، خواننده پاپ و محلی خراسان شمالی ،مشاور شهرک صنعتی ایران مشاور دیجیتال مارکت و صادرات

اخطارهای دنیای مجازی ،کسب و کار در فضای مجازی و تحلیل فضای فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی

دکتر بهروز نقویان دکترای مدیریت ، مدیر عامل شرکت تولید نرم افزارهای هوشمند ، خواننده پاپ و محلی خراسان شمالی ،مشاور شهرک صنعتی ایران مشاور دیجیتال مارکت و صادرات

غم زمانه خورم

غم زمانه خورم یا فراق یار کشم

به طاقتی که ندارم کدام بار کشم

نه قوتی که توانم کناره جستن از او

نه قدرتی که به شوخیش در کنار کشم

نه دست صبر که در آستین عقل برم

نه پای عقل که در دامن قرار کشم

ز دوستان به جفا سیرگشت مردی نیست

جفای دوست زنم گر نه مردوار کشم

چو می‌توان به صبوری کشید جور عدو

چرا صبور نباشم که جور یار کشم

شراب خورده ساقی ز جام صافی وصل

ضرورتست که درد سر خمار کشم

گلی چو روی تو گر در چمن به دست آید

کمینه دیده سعدیش پیش خار کشم
نظرات 5 + ارسال نظر
شبنمکده یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.abaei.persianblog.ir

سلام

jonquil یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ب.ظ

آسیمه‌سر رسیدی از غربت بیابان دلخسته دیدمت از آوار خیس باران وامانده در تبی گنگ ناگه به من رسیدی من خود شکسته از خود در فصل نا‌امیدی.... در برکه‌ی دو چشمت نه گریه و نه خنده گم کرده راه شب را سرگشته چون پرنده من ره به خلوت عشق هرگز نبرده بودم پیدا نمی شدی تو شاید که مرده بودم من با تو خو گرفتم از خنده‌ات شکفتم چشم تو شاعرم بود تا این ترانه گفتم در خلوت سرایم یکباره پر کشیدی آنگاه ای پرنده بار دگر پریدی... من ره به خلوت عشق هرگز نبرده بودم پیدا نمی‌شدی تو شاید که مرده بودم پیدا نمی‌شدی تو شاید که مرده بودم

‌jonquil یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ب.ظ

خودت را از کسی پس نگیر شاید این تنها چیزیست که او دارد...وقتی که میگویی دوستت دارم اول روی این جمله فکر کن...شاید نوری را روشن کنی که خاموش کردن آن به خاموش شدن او ختم شود

سلام همسایه ها یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:46 ب.ظ http://rezatehranii.persianblog.ir

سلام.با شعری از ... آپم. و منتظر نظرت دوست من

نرگس یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام ...این عشق ..!!پس عشق واقعی چیه....غیر حقه..!!!؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد