اخطارهای دنیای مجازی ،کسب و کار در فضای مجازی و تحلیل فضای فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی

دکتر بهروز نقویان دکترای مدیریت ، مدیر عامل شرکت تولید نرم افزارهای هوشمند ، خواننده پاپ و محلی خراسان شمالی ،مشاور شهرک صنعتی ایران مشاور دیجیتال مارکت و صادرات

اخطارهای دنیای مجازی ،کسب و کار در فضای مجازی و تحلیل فضای فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی

دکتر بهروز نقویان دکترای مدیریت ، مدیر عامل شرکت تولید نرم افزارهای هوشمند ، خواننده پاپ و محلی خراسان شمالی ،مشاور شهرک صنعتی ایران مشاور دیجیتال مارکت و صادرات

آنان که خاک را


تمام دلم دوست داردت

تمام تنم خواستار توست

بیا و به چشم قدم گذار

که این همه در انتظار توست

چه خوب و چه خوبی ، چه نازنین

تو خوب ترینی ، تو بهترین

چه بخت بلندی ست یار او

کسی که شبی در کنار توست

نظر نه به سود و زیان کنم

هر آنچه بگویی همان کنم

بگو که بمان ، یا بگو بمیر

اراده ی من اختیار توست

به گوشه ی چشمی نگاه کن

ببین چه به پایت فکنده ام

مگر به نظر کیمیا شود

دلی که چنین خاکسار توست

خموشی ی شب های سرد من

چرا نشود پر ز شور عشق

که لغزش آن دست های گرم

به سینه ی من یادگار توست

ز میوه ی ممنوع حیف و حیف

که ماند و به غفلت تباه شد

وگرنه تو را میفریفتم

که سابقه یی در تبار توست

چنین که ملنگم ، چنین که مست

که برده حواس مرا ز دست ؟

بدین همه جلدی و چابکی

غلط نکنم ، کار کار توست

به دار و ندارم نگاه کن

که هیچ به جز عاشقی نماند

تمام وجودم همین دل است

تمام دلم بی قرار توست
نظرات 1 + ارسال نظر
سیما پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ق.ظ


به دار و ندارم نگاه کن

که هیچ به جز عاشقی نماند

تمام وجودم همین دل است

تمام دلم بی قرار توست

بسیاردلنشین وزیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد